Prohledat tento blog

čtvrtek 12. března 2009

Různé druhy penisů aneb poznámka ke Strážcům

Náhodou jsem si na osvědčeně křiklavém Seznamu přečetla upoutávku na článeček v Novinkách.cz o nejnovějším kousku ruských lékařů (operovali chlapečka narozeného se dvěma penisy, takže z něj prý díky nim jednou bude "normální chlap" plodící děti). Načež nemrava ve mně potměšile zalitovala.

Nemohla jsem si vzápětí nevzpomnenout na problémy, které nastaly s nahým, modrým a zcela digitálním doktorem Manhattanem ve Strážcích. Jeho mnohokrát na plátně viditelný CGIpenis se stal všem mravokárcům trnem v oku (jestli to takhle jde napsat).

Chudáci mladší diváci v řadě zemí si tak tenhle vydařený film v kině vůbec nemohou užít, protože je pro ně nepřístupný. Pravda, důvodem jsou i nějaké hrubosti, cynismy a krvavé násilí. Je mi jich celkem líto, musejí film pracně stahovat z internetu ve špatné kvalitě nebo dokonce čekat, až se objeví na DVD, kde to už s Manhattanem v tomto směru zdaleka nebude taková legrace jako na plátně.

Různé představy o nemravnosti některých skutečností, o jejichž nevhodnosti pro někoho rozhoduje kdosi úplně jiný, mne nepřestávají fascinovat - mimochodem podle průzkumů se prý Strážci nejméně líbí ženám středního věku. Postarší divačky se prý cítí znechuceny zvláště prvky, vyjadřujícími skryté nepřátelství vůči ženám. Hm, zase jsem nějaká divná, když se mi ten film líbil. Znechutila mne spíš ta zpráva v Novinkách.cz...

4 komentáře:

  1. Na penisy na platne jsem si pod totálním atakem komedií z pera (a kamarádských kruhů) Judda Apatowa zvykl, a ve vetsine pripadu my jejich (chvilemi az skoro neprezitelna doba) zobrazeni prislo velice vtipne; Watchmeny jsem bohuzel zatim stale nevidel. Stoji na ne jit i bez touhy videt onen modry penis? Fukova recenze me prilis nenavnadila, komiks neznam ani zbla..

    OdpovědětVymazat
  2. mi* jejich; prisla velice vtipna*
    boha jeho

    OdpovědětVymazat
  3. Strážci jsou podle mne fajn, i když úplně vynecháte doktora Manhattana. A myslím, že comics znát nemusíte.

    OdpovědětVymazat
  4. tak jsem se zase s chutí zasmála...děkuji Vám za to...zbožňuju Vaše věty typu: Načež nemrava ve mně potměšile zalitovala.
    Leny

    OdpovědětVymazat