Prohledat tento blog

středa 4. listopadu 2009

Krize, krize - i v televizi?

Hospodářská krize nedáví jen české prostitutky, jak pro Právo investigativně zjistil Jindřich Ginter (přičemž kombinace "zodpovědného" sociálního charakteru textu žertovně ladí s vysvětlením jedné padlé dívky, proč se nezačne živit jinak: "„Zatím ještě nemůžu. Mám dluhy z minulosti a mizerné vzdělání. Jsem nic, ale nestačí mi vydělat čtyřicet tisíc měsíčně. Mám dítě, platím půjčku na dům a nemám, kdo by mne živil.“). Protože většina čtenářů tohoto blogu patrně nepatří k zákazníkům domů s červenou lucernou (ale možná by to stálo za anketu?),může nás zajímat spíš skutečnost, jak krize dopadla kupříkladu na domácí televize. Ty předpokládaně přestávají mít peníze na nákup filmů.

Protože mám teď pořád pod nosem předvánoční televizní program (což je neméně hrozné jako koledy dusící předčasně návštěvníky pražských obchodů), sleduji s podezřením vzrůstající hemžení starých béček s Jeanem-Claudem Van Dammem, Dolphem Lundgrenem, ba i Michaelem Dudikoffem. Takový Americký ninja 2 či Dvojitý zásah připomínají nejen zaniklou slávu jistého typu akce svázané s duchaprázdnými svalovci, ale procítěně nás vracejí do doby před dvaceti lety, kdy jejich ušlechtilé svaly klidně, protože lukrativně zdobily kupříkladu titulní stranu nebožky Cinemy.

Pohled do televizního programu mi tak připomíná éru kolem listopadu 1989 možná lépe, než všechny ty dokumentární a komponované pořady, kterými se televize chystají oslavit 20. výročí listopadu 1989. Aťsi občan Havel přikuluje, jak chce - Kickboxer mi porevoluční kvas může evokovat s nemenší intenzitou. Oni ti akční svalovci dneska nosí obleky a supermobily a je to tak nějak mnohem menší legrace.

2 komentáře:

  1. Narazil jsem na tuto úvěrovou společnost na Googlu a kontaktoval jsem e-mail, který jsem viděl, a najednou jsem byl schválen úvěr ve výši 2 000 000 USDD, takže jsem nikdy nevěřil, že to všechno může fungovat, dokud mi nebudou připsány 2 000 000 USDUSD poradím každému, kdo to potřebuje půjčky na kontaktování této úvěrové společnosti za účelem získání půjčky, jedná se o e-mail společnosti: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Hola,
    Buen día.
    Estamos escribiendo este informe para individuos, organizaciones y empresas que necesitan un préstamo especial para iniciar o establecer un negocio o para llevar a cabo un proyecto, pero el banco lo ha prohibido o su banco fue rechazado por el banco, somos individuos quienes otorgan préstamos en el rango entre EUR 5 000 y EUR 1 000 000 000 a aquellos que pueden cumplir con las condiciones de reembolso.
    Nuestra tasa de interés es del 3% anual, por lo tanto, si necesita dinero para otro
    razones, contáctenos para obtener más información a través de: nelsonwealthfinacialloanservic@gmail.com
    Solo personas serias y honestas.
    Gracias.
    Atentamente
    Nelson riqueza.

    OdpovědětVymazat