Prohledat tento blog

pondělí 14. prosince 2009

Vánoční soutěž


Se skleničkou olaszryzlingu (vlašského ryzlinku) u ruky jsem včera večer v bujné vánoční náladě stvořila náhrdelník inspirovaný akční komedií Rolničky, kam se podíváš. Chvalně známý rodičovsko-akční snímek s Arnoldem Schwarzeneggerem v roli tatínka, který na poslední chvíli shání pro synka pod stromeček vysněnou, leč nedostatkovou figurku Turbomana, se mi zdá být vhodným suvenýrem z lázní pro toho čtenáře, který mi pošle správnou odpověď na lehkou otázku, zašle mi ji na můj mail alenaprokop(zavinac)gmail.com a bude mít to štěstí, že ho vylosuju (pokud bude víc než jeden - to pak losovat nebudu ani muset.)

(Omlouvám se, ale nevede se mi tady najít působ, jak zobrazit v textu zavináče.)

A teď ta otázka:
Postava Arnolda Schwarzeneggera se objevuje v tomto katastrofickém filmu:

1/Drtivý dopad
2/2012
3/ Armageddon

Na vaše správné odpovědi se těším do čtvrtka.

Žádné komentáře:

Okomentovat