Prohledat tento blog

středa 12. srpna 2015

Poznámka nostalgická k noci svatého Vavřince

Jejda, šest let mine - a plno věcí je jinak. Blíží se zase noc svatého Vavřince - a koukám, jak pěkně jsem o ní tuhle psala tady na blogu. Perseidy se budou nočním nebem v noci z 12. na 13. srpna řítit stejně žhavě jako každý rok. Ohňostroj na závěr Jiráskova Hronova, který jsem tady vzpomínala v srpnu 2009, však nejspíš obdivovala po boku bývalého manžela jeho jiná žena. Nejsem si už dneska jistá, jestli jsou v duchu truffautovského konceptu filmy důležitější než život. Byla jsem přinucena se změnit - a jsem za to vděčná.
  
Film bratrů Tavianiových Noc svatého Vavřince nicméně zůstává - a je pořád krásný, což mne moc těší. Užijte si padající hvězdy a něco důležitého si přejte. 

Žádné komentáře:

Okomentovat